4 شهداء بنيران جيش الاحتلال في مدينتي غزة وخان يونس منذ صباح اليوم
24 نوفمبر 2025 11:46 ص
نشرت في 09 أبريل 2022 07:46 م
تحدثت غادة عبد الرازق عن علاقتها بابنتها وأحفادها خلال حوارها مع الإعلامية ياسمين عز في برنامج "كلام الناس"
قالت غادة عبد الرازق "بليل ببقى معاهم طفلة وبنجري ورا بعض في البيت وبيخلوني اصورهم وبيصوروا فيديوهات تيك توك وبليل بيجو يحضنوني ويطبطبوا عليا"
وعن رغبة حفيدتها للتمثيل " خديجة قالتلي صاحبتي بتحبك وعايزة تيجي تشوفك وهي بتحب التمثيل وقلتلها اوعدك لو السنة الجاية عندي شغل وفيه طفلة هاخدها"
وتابعت "بس لو قالت كدة ممكن تبقى عايزة تمثل وهي نسخة مني وانا في سنها"
وعن سبب انجاب ابنه واحدة قالت "روتانا عندها اخوات من بباها لكن عمرها ما سالتني ليه هي وحيدة وانا كنت ليها الأم والأب وكل حاجة"
سر وراء إنجاب غادة عبدالرازق بنت واحدة
— MBC مصر (@mbcmasr)
تقدر تشوف الحلقه كامله على شاهد (اتفرج ببلاش)https://t.co/WKwQcHXhwC#كلام_الناس#MBCMASR#رمضان_يجمعنا pic.twitter.com/U26DRBQxEz